اغاز سه ماهگي

Published August 14, 2008 by fruitoflove

سلام فرشته كوچولو مامان. سه ماهه شدنت مبارك نازنينم.امروز روز دوم از سه ماهگيت هست.علايم ماه سوم زندگيت را زودتر نشون دادي از جمله شروع به مكيدن دستت و انگشتهات كه كافيه تا من يا بابا دستت را در بياريم از دهنت تا با يكم نق نق و گريه باز شروع به مكيدن دستهاي كوچولوت كني. و يا اين كه اب دهنت را به شكل حباب ميكني و بعد شروع به خنديدن با صداي بلند ميكني مثل اينكه كار خيلي بزرگ و مهمي كردي. مامان و بابا را ميشناسي و اگر احساس كني يكي از ما كنارتيم با خنده هات و جيغ زدن هات دل ما را ميبري. البته ۲روزقبل به خاطر واكسن زدن تب داشتي و حوصله بازي كردن نداشتي و فقط دلت ميخواست تو بغل مامان اروم بخوابي و خودتا با ناله هاي شيرينت لوس كني.

يكي از بازيهاي مورد علاقت ،موبايل موزيكال بالاي تختت هست كه برات موزيك ميزنه و تو با دستهاي كوچولوت سعي ميكني عروسكهاش را بگيري و بعد از هر تلاش نا موفق جيغ ميزني و ميخندي .

تو ماه گذشته حدود ۱۵روز رفته بوديم شهر”مرسي مطروح” كه يه شهر قشنگ ساحليه،كلي اونجا بهت خوش گذشت و لذت بردي اين از خنده ها و شيطنتهات مشخص بود.يه عالمه هم دوست پيدا كردي كه همه روز خداحافظي ناراحت بودند كه ازت جدا ميشند و هر كدوم قول ميگرفتند كه باز هم بريم و ببينيمشون تا بتونند با تو بازي كنند و بخندند .

سامي جان مامان و بابا خيلي دوستت دارند و بهترين ارزوها را برات دارند.اميدوارم هميشه شاد و موفق باشي و خندان .ميبوسمت گل خوشبو

Leave a comment